شکوه فرهنگ

پایگاه خبری تحلیلی

شکوه فرهنگ

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 11
  • بازدید: 25
  • 1403/07/27 - 13:54:47

امام جمعه شهرستان نمین:

جبهه مقاومت روز به روز زنده تر میشود

جبهه مقاومت روز به روز زنده تر میشود

حجت الاسلام اسدزاده بیان کرد یحیی سنوار با طراحی طوفان الاقصی،غاصبان و ظالمان را بی آبرو و بی حیثیت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شکوه فرهنگ»، حجت الاسلام اسدزاده امروز در نماز جمعه مسجد جامع نمین نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد.ایشان هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش تبریک گفت.
وی افزود اشاعه توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و همچنین هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی ضروری است.
حجت الاسلام اسدزاده بیان کرد منطق مقاومت بعنوان پیامد مبارک توسعه و صدور گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام مطرح است.گفتمان مقاومت در ایران،سوریه،عراق،یمن،لبنان،فلسطین،حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین به گونه ای بوده که توانسته است معادلات حاکم منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دچار دگرگونی نماید.
وی تصریح کرد زخم کاری جبهه مقاومت بر پیکره نحس رژیم غاصب بسیار بوده است، و آن از کشته های فراوان گرفته تا نامنی ها در شهرک های اسرائیل و تعطیلی کسب و کارها و تجارت های آنها،که آسیب بزرگی به پایه های نظامی و مدیریتی صهیونیست زده است.
امام جمعه نمین عنوان کرد جنگ غزه جنگی است گه یک طرف آن آمریکایی ها،اروپایی ها و دولت های منطقه و رژیم صهیونیستی و یک طرف آن مردم مظلوم غزه است.این دولت ها جنگ را ادامه می دهند تا در پرتو این جنگ،سامان جدید بین المللی را برای حفظ سیطره خود ایجاد کنند.
ایشان اضافه کرد نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت بیایید باهم در جهت تغییر منطقه خاورمیانه کار کنیم اگر باهم نباشیم و همدست نشویم شرایط آسیا بطور کلی علیه ما پیش خواهد رفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسدزاده به سالروز شهادت آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی اشاره کرده و این عالم ربانی را مجاهد مبارز وصف نمود،که این شهید در سال ۱۳۴۱ همراه امام راحل به مبارزه با رژیم طاغوت برخاسته و در پیشبرد نهضت اسلامی نقش بسزایی ایفا کرد.
وی باتوجه به بزرگداشت و تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان بیان نمود،شهید نیلفروشان گمنام بود اما خوشنام،خیلی متواضع و مردمدار بود.فرماندهی رشید،شجاع و استراتژیست که اخلاص و توکلش به خداوند کم نظیر بود.ایشان شخصیتی چند بعدی داشتو لایق شهادت بود که به آن دست یافت.
در آخر امام جمعه نمین به شخصیت یحیی السنوار اشاره نموده و ایشان را فردی شجاع و در توانایی ها کم نظیر خطاب نمود.
ایشان افزود یحیی سنوار با طراحی طوفان الاقصی همه ی غاصبان و ظالمان را بی آبرو و بی حیثیت کرد و در لباس جهاد با شعار القدس لنا راه شهدای مقاومت و قدس را ادامه داد و الگوی میلیونها جوان جبهه مقاومت شد.

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • جبهه مقاومت روز به روز زنده تر میشود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه چهار