رأی‌اولیها خلق کردند؛

حضور چشم‌گیر رأی‌اولی‌های نمین در انتخابات

در انتخابات 11 اسفندماه نمین، رأی‌اولیها گُل کاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی «شکوه فرهنگ نمین» در ساعات اولیه و در آغازین ساعات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حضور رأی‌اولی‌ها در این انتخابات را در شهرستان نمین، پرشور گزارش می‌شود.

بر اساس این گزارش، آمارهای اولیه و مشارکت در روستاهای شهرستان نمین بسیار بالا است روستاییانی که همیشه در صحنه حاضرند و جزو قشر زحمتکش جامعه حساب می‌شوند. روند افزایشی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و خصوصا رأی‌اولیهای نمین در شعب مختلف رأی‌گیری چشمگیر است. یکی از رأی‌اولی‌ها آنقدر شوق و اشتیاق داشت که انگشت جوهری‌شده خود را با عکسی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و گل رز و چفیه قاب کرده بود. رأی‌اولی بعدی می‌گفت:من آمدم تا به قول‌هایی که به حاج قاسم دادم راعملی کنم و به عهدی که با شهدای گمنام بستم تا در مسیر پیشرفت کشورم و همینطور مسئولیتی که از این به بعد به گردن من خواهد بود نقش ایفا کنم. دوستان من آمدند تا بگویند که دشمنان ایران هیچ‌وقت موفق نخواهند بود چرا‌که آنها باطلند و باطل رفتنی است.

 

بر اساس گزارش ستاد انتخابات شهرستان نمین، مشارکت جوانان در این دوره بسیار عالی بود و این حضور مایه فخر و مباحات شهرستان نمین است.

انتهای خبر/