فرمانده سپاه شهرستان نمین مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه نمین

فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: باید نظرات صاحب‌نظران، اندیشمندان و دغدغه‌مندان شهرستان برای حل معضلات و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتر موردتوجه و استفاده قرار گیرد تا نتیجه بهتری حاصل شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی «شکوه فرهنگ»، صالح زارعی امروز در نشست با نخبگان شهرستان نمین در دانشکده فناوری‌های نوین، با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفند اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید و مأیوس کرد که این حضور یکی از اقدامات مؤثر تبیینی نخبگان در سطح جامعه بود.

 فرمانده سپاه شهرستان نمین به نشست ماهانه با نخبگان شهرستان اشاره و از لزوم برگزاری جلسات با نخبگان و ادامه‌دار بودن این جلسات برای استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان نمین تأکید و افزودند: راه‌اندازی و تشکیل خانه نخبگان شهرستان نمین و شناسایی موضوعات اساسی شهرستان برای پژوهش و ارائه راهکار در اولویت نخبگان شهرستان نمین قرار گیرد.

 در ادامه جمعی از نخبگان شهرستان به حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشاره و دیدگاه‌هایی دراین‌خصوص اشاره کردند و همچنین به برخی آسیب‌های شهرستان نمین پرداخته و راهکارهایی برای حل این آسیب‌ها ارائه کردند.

انتهای خبر/